Personligt rekord!

2009-05-22 04:21:30 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vaknade jag, hör & häpna, 17.30!!! Hade fortsatt att sova om inte Marcus ringt & väckt mig. Helt färdig & orörlig låg jag på soffan. Kan inte sova i sängen för Marcus snarkar,sprattlar & är allmänt irriterande!  Nu sitter jag iaf här & kan inte sova! Kl.4 på morgonen =) Hur glad som helst för min Tv4 komedi kanal =)

Vi var i Kista en snabbis. Behövde göra nånting idag. Köpte en jätte fin bikini på H&M. Den är vit & verkade vara väldigt bra fodrad, så den inte blir genomskinlig när man badar. Överlycklig att jag hade hittat en bikini som satt bra hoppade jag in i duschen för att testa om den var något att lita på vid stranden. NEJ det var den inte!! Skit också!!!! Helt genomskinlig överallt haha..Så den eviga bikini jakten fortsätter för min del. Helt hopplöst fall =(



Jag kan ha den att sola i iaf =)

Ska boka en tid hos kiropraktor imorgon (eller senare idag blir det jue =P) för min rygg. Hoppas dom har tid för mig. Har fortfarande ont. Men kan iaf röra mig idag. Men jag måste upp tidigt för att ringa dom iaf. Ush...det blir ju lätt att ta sig upp om man precis somnat. Bara bita ihop.

Och för att svara Sue på kommentaren om smashbox: Glömde tipsa om att man kan börja prenumenera på Glamour så får man dom =)
Och till Börje: Du behöver inte dom, det räcker med en öl för att du ska få rosiga kinder =D hihi ;)

Mår skit illa, Hugo har nån knöl på ryggen som gick upp idag....fick tvätta stackarn & pyssla om honom. Han ligger på en stor kudde nu & drömmer.
På tal om drömma....hade världens sjukaste drömm haha.....Det var en jätte stor soffkudde som man satt på som en häst så blev den till en elefant. Åkte i hissar sittandes på den där "elefanten" & red omkring ute på den. Såå sjukt hahaha...Va fan kan den drömmen handla om? Nån som kan ha någon idé? =)

Ska gå & koka upp vatten & dricka en kopp te. Börje var är du när man vill dricka te!? =)

Puss o hej


Kommentarer

Det borde du nog anat redan från början att den skulle va genomskinlig..ALLA helvita bikinisar är det..iaf när dom blir blöta..dom måste nästan alltid ha nått mönter på sig så man inte tänker på det om inte annat..men synd..den var fin!

2009-05-22 18:32:07
Emelie Deboussard

Hej Inger! Vilken fin blogg du har. Hoppas allt är bra med dig.



Kramar Emelie

2009-05-22 20:38:56
Anonym

Hej Emelie! =D Tack...har du nån? Då måste du skriva det här så jag kan läsa den =) Det är bra...letar jobb...dudå?



Kramar i massor!

2009-05-23 00:40:13
mamma

glömde säga till dej när vi pratade om hugos knöl...väteperoxidlösning från apoteket är bra att hälla på lite grann när du klämt..det `"kokar" ur såret...det är jättebra....puss till hugo...och wilma oxå förstås

2009-05-23 15:13:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu