Söta fåglar på min balkong =)

2009-05-16 20:24:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har köpt talgbollar till fåglarna på balkongen. Gud va snabbt dom äter upp dom där. Men det är det värt =) Idag fick jag nämnligen se en fågel som jag inte sett på flera år.



Senast jag såg en hackspett var när jag & Linda var på en praktik på Gotland i gymnasiet. Vi var ute & red i skogen & fick syn på en hackspett. Men den var tyvär död. Men den såg levande ut för den satt upp & ner mitt på ett träd. Måste ha dött medans den hackade. Det är hemskt, men det såg väldigt roligt ut =P

Varit på jätte dåligt humör idag. Mådde jätte dåligt igår natt & det sitter väll kvar idag. Ska över till B strax & titta på melodifestivalen. Igentligen orkar jag inte men blir helt deppig av att sitta här inne. Hur ensamt som helst.
Suss kommer över dit också.
Skriver kommentarer om melodifestivalen senare ;)...

Puss & hej

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu