Tippad vinnare...

2009-05-18 17:52:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tydligen var det ganska väntat att Norge skulle vinna i lördags. Jag hade dock aldrig hört låten. Men jag & Börje vann iaf med våran tippade vinnare. Resten av top 5 listan gick sådär. Fick med någon rätt till men inte i rätt ordning. Samma med dom andra. Men jag & börje vann iaf på tippade vinnaren =D woho.


On my way till Borgemons på schlager kväll.

Igår var jag bara hur seg som helst. Måste bli frisk någongång!
Gjorde ingenting vettigt alls igår, jo städade lite.
Sen satt vi & spelade kort medans vi väntade på att maten skulle bli klar. Jag gjorde min fiskgratäng. Väldigt yummie =)






Vi spelade 500. Undra vem som vann ;) hihi

Blivit bjuden på studentskiva ikväll på Blue Moon bar. Vet inte om jag orkar gå. Man borde de eftersom de e lilla plutt Jeanette´s studentskiva. Skulle va skönt att komma hemifrån en stund också. Även fast jag igentligen inte orkar. Jag ska göra mig iordning & se om jag orkar sen.

Hörs kanske lite senare.
Ciao


Kommentarer
mamma

synd att inte EMD åkte för sverige...dom hade haft chans att komma långt upp tror jag...

2009-05-23 15:20:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu