Inte mycke vettigt..

2009-11-19 21:58:29 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Nä, idag har det inte blivit mycke vettigt gjort. Knappt kunnat sova inatt för jag har mått jätte illa. Och när jag väl lyckats somna så jamar katten skit högt, eftersom hon har börjat löpa. Riktigt jobbigt, måste hitta en hankatt åt henne.

Imorgon ska jag till läkaren iaf och se vad det är för envis bacill jag åkt på.
Jag vill bli frisk nu nu nu! Tröttsamt detta.
Messades med Chriss nyss och vi ska försöka komma iväg på kryssning nästa lördag. Så tjejor om ni läser detta.. kan ni? Kan hända att jag hunnit fråga redan ;)


Liten party pic från i lördags..



...Jag lyckades aldrig riktigt få till den där sensuella blicken Jess bjuder på..



Men vi fick oss ett gott skratt iaf av mina tappra försök, som mest såg ut som kisande mullvadsögon.

Va säger ni tjejer.. kryssning??!

Puss puss
puss
♥♥


Kommentarer

Hej babe!

Haha, du är söt ändå utan den "sensuella" blicken. ;)

Nästa helg är jag ledig fre, lör & söndag!

I´m in!

Puss

2009-11-20 08:01:49
veronica

jag vill åka på kryssning.....men litte långt att åka =( kram vero

2009-11-20 08:20:35

åhhh..skulle vilja, men kommer inte ha några pengar =(

2009-11-20 08:56:21
Mimmi

Du är så söt iaf, utan den där blicken! :D Jag kommer hem den 18:e december till stockholm så vi måste ses puss och kram

2009-11-20 18:10:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu