Jag ser det snöa...

2009-11-04 21:41:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag ser det snöa, jag ser det snöa det var väll roligt tralla lala... Förhoppningsvis kommer det vara en vit jul i år. Är ingen jul annars. Redan november och strax dax att börja pynta =D weeeii. Jag älskar julen.
Idag skulle vi till ett blommställe, men som var stängt när vi kom dit vid fyra =( Stog 19 på öppetider. Jag ville köpa en hyacinter och en amaryllis. Men men, får åka imorgon.
Annars har vi inte gjort något. Marcus har börjat bli sjuk.. stackarn. Hoppas han inte smittar mig bara. Vill inte missa på jobbet.
Var nere i centrum tidigare också för att få se lite folk. Kom iväg så sent hemifrån så man kan bli tokig om man bara sitter hemma en hel dag.
Hunnit göra en frozen cheescake också. Receptet kommer upp senare. För ni måste testa göra den, såå god =)

En liten bild på tjejerna från halloween...



kanske kommer någon mer bild från halloween någon dag. Fick några från Sue nyss.
Men tills dess får ni lyssna på två sköna nya låtar =)
Puss puss









Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu