Jag vet att det är tidigt meeen....

2009-11-10 14:33:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ååååh, igår kom en avi till att hämta ut mitt paket med smyckesdelar!!! Jag vart så lycklig! Men sen när jag kommer till Ica för att hämta det så har det inte kommit. Fan va sur jag blev. Jag skulle sitta och pyssla när Marcus var och spela match jue! =( Vart verkligen jätte besviken. Men får hoppas att det kommit idag iaf.
Igår beställde jag några stansar från USA också. Mycke billigare med motivstansar och större sortiment i USA. Men det är en ganska dyr frakt, plus att man måste betala tullavgift och moms när det kommer till Sverige. Hur som helst så vart det billigare endå. Har köpt två stycken äkta silverringar också att stansa varlfri text på. Lite press på att det blir rätt? haha. Dock är det nästan 2veckor innan paketet kommer hem till mig. Kan knappt vänta!!!

Idag ska vi iväg till Vällingby och titta lite. Jag behöver köpa lite små grejs till smyckestillverkningen och Marcus ska väll kanske shoppa lite. Gjorde en liten nyckelring till mig själv för ett tag sen som vart riktigt söt.


Home sweet home!

Kommer lägga upp lite nyckelringar på min sida sen. Bland annat en likadan. Om ni undrar vad som hänt med min hemsida så är den under ombyggnad. Jag har bytt webbhotell så domänet tar ett litet tag att flytta. Men det kommer =)

Hugo fyllde nyss 5år! Tiden går fort. Igår klipptes dom små busarna och man skulle kunna tro att vi har 4 hundar efter dom pälshögarna.

 



Sist men inte minst, jag vet att det är tidigt meeen... haha jag kunde inte låta bli. Jag har julpyntat, men bara liiite. Jag har ändrat färgerna bara till lite vinröda detaljer. Sen är balkongen ganska julig. Jag har varit ute och klippt granris och pyntat hela balkongen med ljus och lycktor. =) Jag längtar tills man kan ta fram resten!
Någon mer än jag som älskar julen?

Nu ska hundarna få en liten promenad.
Puss alla!


Kommentarer

åhhh..en sån där nyckelring vill jag ha! jag kan få en sån istället för ett sånt där hjärta i glas som jag skulle få =P

2009-11-11 17:57:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu