Ledig dag

2009-11-19 02:15:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag haft en ledig dag. Mådde fortfarande dåligt när jag vaknade imorse. Snacka om långvarigt virus man åkt på. Mår lite bättre nu, men har svårt att somna för allt hostande, så jag ligger i soffan och tittar lite på tv & slö surfar.
Idag har jag gjort ett nytt fototält, och jag ska testa båda sen så man ser vilket som ger bäst bilder.
Har hunnit göra 3 små armband och två par örhängen också.



Pärlorna glittrar så fint på dessa. Och det blev några till mig själv också =)

Det är dax att skynda på hemsidan lite nu. När man söker på den så står det under ombyggnad har jag för mig, men den är iaf på rätt webbhotell nu.
Gjorde ett armband till B när han var över i måndags, som tack för hjälpen med min lilla pysselhörna.



Imorgon ska jag på ett möte och sen ska jag pyssla lite med hemsida och smycken när jag kommer hem hade jag tänkt. Får se om jag orkar.

Nu ska jag dricka en kopp te och hoppas halsen blir bättre.

Nattis ♥





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu