Oj va tiden går..

2009-11-04 00:30:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nästan en vecka sen jag skrev här nu. Oj va tiden går! Vad har jag hunnit göra? Hmm.. Jobbat (som går jätte bra!) och sen har jag haft en halloweenfest i lördags. Söta Jessica vann tävlingen som bäst utklädda och fick med sig en lite trasig troffé. Sorry pluttan =/
Sen har jag bara vilat och idag jobbat. Nu jobbar jag inte förens på fredag & lördag. Hoppas jag är på bazaar på lördag. Min första jobb helg & där tycker jag det är roligast.

Har nyss förnyat mitt hemside abonemang & beställt smyckesdelar. Ush, nu är man pank. Haha. Men pengarna går till något viktigt & kul iaf =)
Ska ut med hundarna på deras nattpromenad nu & sen sova. Är trööött.

Puss sötisar..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu