Snabbt hemside tips för pärlare..

2009-11-23 19:19:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag måste bara lite snabbt tipsa om en hemsida för er pärlare där ute. Ni känner säkert till den men www.pagoni.se är en av dom bästa sidorna att beställa ifrån. Bra sortiment och super snabba på att skicka beställningen. Dom har också faktura om man kanske behöver något snabbt men inte har pengar just samma dag.
Sen skadar det inte att dom är super trevliga och brukar skicka med en liten gåva vid beställningen heller =)

Dagens ros går till er på Pagoni!




Kommentarer
veronica

håller helt med dem är supper nästan det mesta jag har kommer från dem =)))



ja ska du vara med på pärltävlingarna i helgen???

facett har tävlingar över nätet hela helgen..typiskt nog så jobbar jag men jag hinner nog med någon tävling=))

du hittar allt på deras hemsida..

www.facettsthlm.se kram

2009-11-25 18:56:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu