Pysselhörnan..

2009-11-14 17:15:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är pysselhörnan nästan klar!
Hyllorna är på plats, det mesta är sorterat, prismärkt och upphängt. Och ettiketterna som ska sitta på alla lådor ska skrivas ut på fint papper, så post-it lapparna försvinner. Och så här blev det:

(Klicka på bilderna för ett större format)

 

 




Måla hyllor och möbler får bli en annan gång för nu vill jag bara pyssla!
Så vad tycker ni? Jag är väldigt nöjd iaf! =)

Och för er som undrar vilket material jag andvänt (Veronica =P) så är det följande:

10st tavellister
2 st hyllor med konsoller
Vita papplådor, olika storlekar
1 skena i tak samt tillhörande valfria gardinlängder 3st.
1 hutsh
Anslagstavla
3 stänger med 30st krokar
Liten "byrå" i trä
Och sist men inte minst (och det viktigaste), en jäkla massa små värmeljushållare. Dom är verkligen perfekta för pärlor och kostar inte speciellt mycke. För dom minsta är det 12st för 19kr har jag för mig. Och dom stora är det 5 eller 6 stycken i och har samma pris som dom små.
Allt är köpt på Ikea.

Igår vart jag klar med lilla hörnan och det gjordes 3 nya grejer på en gång. Och idag kommer det iaf bli 6 nya förhoppningsvis.
Så kul när man kan se allt man har! Slippa dra fram allt över köksbordet och ta upp hela köket så fort man velat göra ett smycke. Nää, detta rekomenderar jag alla pysslare att göra. Har man inte en liten vrå så kan man alltid andvända sig av en vägg och borra upp skenan en bit framför. Ha ett klaffbord och alla hyllor bakom och bara dra undan gardinerna vid pyssel time =)

Nu har jag inte mer tid att skriva.. här ska pysslas!
Puss puss



Kommentarer
veronica

=))) va finnt det blev och tack för inhandlar listan =))) måste också skaffa en sån smidig hörna...jag måste komma i gång och pyssla litte snart igen har inte hunnit på länge och dessutom behöver jag lite nytt material men har inte penngar till det just nu...kram vero

2009-11-14 21:18:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu