Ångkokt lax är så gott!

2009-10-15 21:20:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Idag var jag & Marcus i Solna centrum. Och där hade jag sett denna ångkorg i bambu innan som jag tänkt köpa. Och nu var det halva priset på dom så den kostade bara 60kr. Vi gjorde ångkokt lax och det blev såå gott! Laxen blir otroligt saftig & det tar inte alls lång tid eller att man behöver stå & passa den. Nyttigt är det också! =) Så ett tips är verkligen att köpa en sådan =) (kanske 2 eller 3 om man ska göra till flera)

I övrigt har vi flängt runt en hel del idag. Vi har varit på Ikea bland annat och köpt lite nya bestick och en rotting kista som ska vit laseras. Sen blev det lite smått som ljus och sånt. Deras doftljus luktar verkligen så gott. Och ljus är ett måste i höstmörkret.
Det är inte bara sommaren som gått fortare än vinden, hösten verkar gå lika snabbt med tanke på att butikerna fått fram julpynt m.m redan! Är det bara jag eller känns det rekord tidigt som dom åkte fram?
Hur ska jag hitta mitt julpynt i den proppfulla källaren? Får riva ut allt! Suck..

Nu har jag ätit, diskat & städat lite... så jag förtjänar att ligga & slappa en stund framför tv:n. Det blir att gå och lägga sig tidigt idag, för jag är verkligen jätte trött.
Hej med er & gonatt redan nu =)
Puss!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu