Egen pool..

2009-10-21 23:48:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jadå.. jag har egen pool.. i mitt badrum! Helt jävla hopplöst. Dom vägrar ju göra stambyte, så det svämmar över varje gång man han badat. Det har fungerat ett tag endå genom att byta till en mindre badpropp så vattnet rinner ut saktare. Men nu är det verkligen helt stop! Vattnet vägrar rinna ner. Ringde Järfällahus idag & sa till, så hoppas dom kommer ganska snart & fixar till det där. Kan inte vara särskilt bra att ha vatten på hela golvet. Kommer säkert bli en massa fuktskador.

Har varit i Kista lite snabbt idag & tittade lite...Har ett viktigt möte imorgon inne i stan! 
Köpte en vit skjorta på rea & ett par jeansleggins. Jag älskar jeansleggins, dom är så mycke skönare en vanliga jeans.

Frågan om tofflorna som jag hade med i ett inlägg för någon dag sen kommer från Deichmann-sko & köptes för 129kr har jag för mig, i Stinsens nya galleria =) Fanns i rosa också ;)

Trött jag är, har städat & fixat hela kvällen känns det som. Men nu är det ganska fint iaf.
Så nu förtjänar jag verkligen att slappa! Och det är precis vad jag ska göra =)

Massa kramar!

 


 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu