Min första dag är slut...

2009-10-28 22:44:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Min första dag är slut och jag är sjukt trött! Så mycke nytt, men det är verkligen jätte roligt! Jag längtar tills imorgon =)
Har nyss sett -The proposuall (rättstavat?) och den var riktigt bra. En Inger film =)
Nää fy va trött jag är. Ska upp tidigt som f** imorgon så nu blir det att sova. Mina ögon är knallröda haha. Ser ut som jag tagot något =) Sen ska jag på lunch med Jess imorgon, weeei!! Mysigt!
Sova sova sova säng säng säng.
Puss gonatt!


Kommentarer
veronica

hej gumman skoj att du fått jobb och att du trivs där =) det är viktigt att man trivs.....massa kramar vero

2009-11-02 09:21:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu