Pilates boll

2009-10-09 19:35:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blev det en promenad till Rusta med B som sällskap för att köpa en Pilatesboll.



Dom hade dom på rea för 75kr. Blev en kokbok och lite smått & gott som vanligt där inne. Bland annat en JUMBO påse med jordnötsringar =) Haha, bra att jag köpte pilatesbollen då va ;)
Efter det så gick vi förbi söderhöjden för att inhandla lite mat. Börje ska äta här, det blir lasange... och sen ska vi kanske baka lite bullar om vi orkar.
Marcus den jäveln är ju i Frankrike i världens lyx hus. Som btw ligger granne med Brad & Angelina!!! Ganska coolt tycker jag =) Hoppas han ser Angelina =D Fast dom är väll inte där just nu säkert.

Igår åt jag så himmla god sallad med bulgur, kalkonfilé, fetaost och massa annat gott på...



...blir sugen på sån sallad igen nu när jag såg bilden =P
Nää, om 5min är lasangen klar & det är inge vidare sociallt att sitta & skriva här när man har gäster haha. Får se om det blir något nytt inlägg lite senare =)

Puss & hej



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu