Resultatet!

2009-10-26 01:03:28 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det nästan klart! Det är lite småfix kvar bara såsom knoppar på lådorna, köpa kapphängaren på Indiska & sy upp gardinen. Jag är jätte nöjd verkligen!

 

Jag köpte denna på Ikea för ca.1000kr som igenligen är en liten köksö/rullvagn. Det är i furu men jag laserade den med vit laseringfärg. (Också köpt på Ikea) Lasering gör att man ser trät istället för heltäckande som vanlig färg har. Sedan vände jag på lådorna så man kan borra dit fina knoppar på dom.

 

Eftersom jag inte har skohylla eller hatthylla kvar så satte jag korgarna från hatthyllan på översta hyllan, sedan klippte jag den gammla dörrmattan så den passade på nedersta hyllan för att ha några skor på. Sen var det bara piffa & fixa lite med ljus, blommor, ramar & en spegel. En liten lampa fick plats också =) Och bredvid till vänster ska kapphängaren stå sen.



Ljuslycktorna fick byta plats från vardagsrummet till hallen =)
Det är en helt annan hall nu! Och som sagt så är det bara lite små fix kvar =)

Där emot så är det ganska mycket kvar i resten av lägenheten. När man ändrar om så måste man flytta runt på en del möbler om man är beroende av förvaringen! Så skohyllan står som en liten bänk nedanför sängen. Och ska köpa små korgar i facken & sy en dyna som ska ligga på sittytan. Och sen ska vi borra i taket! Så jag får upp min fina sänghimmel igen =) Vart så fult & tomt utan den.
Hyllan ovanför sängen med små ljus på har kommit upp också. Äntligen!
Jag har alltså fått väldigt mycke gjort idag =D Även fast jag mådde jätte konstigt imorse.
Vaknade av att det kändes som om jag höll på att svimma i sömnen! Låter jätte konstigt, men vet inte hur jag ska beskriva det annars. Vaknade av att jag var helt tung & yr i huvudet. Skit läskigt =/

Ska försöka sova nu. Sov sött alla sötnosar!


Kommentarer

Va fint det blev!! Och vilken skillnad mot innan =) Tänk va lite färg kan göra =)

2009-10-26 08:51:06
veronica

va snyggt det blev...du kan gärna få komma hitt och fixa litte också =)))

kram

2009-11-02 09:24:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu