Vilken bra dag!

2009-10-23 00:11:48 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse var jag på ett möte i stan. På Indiska vid Hötorget. Och jag fick jobbet! =D Chefen där var så himmla gullig! Verkligen jätte trevlig & det kändes jätte bra! Fy fan va roligt att jobba med alla fina saker dom har där. Jag kommer ju vara pank varje månad haha. Jag börjar på onsdag nästa vecka och jag kan knappt vänta! Det ska bli så roligt! Lite nervöst så klart men mest kul.
Sen kom en trevlig överaskning med posten me. Fler semesterdagar än jag trott så nu kan jag betala av några viktiga saker! Så kanske jag kan laga min tand någon gång =/

Jag sov inte många timmar inatt pga alla tankar inför mötet så det blev att vila när jag kom hem. Eller först kom det en nisse från Järfällahus och lagade mitt duschavlopp. Så nu funkar det utan problem!
Men sen efter det blev det att vila, eller vila och vila. Sov från halv tre till 22.30 haha. Jag var så tröööött.
Men nu har jag sovit, ätit och sitter nöjd framför tv:n =)

Vilken bra dag jag har haft!
Puss puss

www.indiska.se


Kommentarer

Grattis..va skönt att fått jobb!



Jag lär ju komma och handla där ett par gånger..går inte att gå in där utan att komma ut med nått :S

2009-10-23 14:08:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu