Bättre än att slänga...

2009-09-14 19:02:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är nästan alla auktioner slut på min tradera sida. Allt som rensades bort och lades ut fick jag en liten slant för. Mycke bättre än att slänga! Det är så mycke krims krams som man har överallt som man inte vill ha. Då kan man lika gärna sälja det så någon annan får glädje för de. Ska rensa bort mera man inte andvänder. Skönt att rensa ut lite. I vanliga fall brukar jag ha svårt för de, men de har varit ganska skönt faktiskt.

Var på jobbet idag och butiken är nu stängd helt och allt ska monteras ner. Så det har vi gjort idag och sen resten av veckan. Sen blir det ledigt i ca 1vecka. Skönt.

Nu ska jag smälta maten lite. Helt proppmätt efter middagen. Fylld lövbiff med klyftpotatis. Gott gott =)

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu