Då var det dax igen....

2009-09-03 19:50:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


det här är sjukt...bokstavligen. Jag är dunder sjuk igen!!! Jävla Marcus har smittat mig...borde kastat ut honom när han började bli sjuk =) Näää, jag vill att han ska vara här. Men det är så tröttsamt. Tränade 1dag sen sjuk. Jag som hade tänkt att komma igång nu. Jag ska vila vila vila nu så jag blir frisk tills på söndag för då ska jag me och träna igen. Dom har börjat med dansträning på friskis som vi skulle gått på idag men som jag missade! Och Jess sa att det var jätte kul! Jag älskar dans, så jag tror inte jag tycker annorlunda =) Hoppas jag hinner bli frisk!

Jag vet att jag skulle lägga upp receptet på skagenröran men jag hittar det inte, skrev upp det någonstans. Det får bli en annan gång.



Så fin blomma det har kommit på balkongen =)
Det är extra kul när man har sått dom själv =D

Ps. Tack för tipset om kamomilte eller varm mjölk när man har svårt att sova. Det ska jag testa!




Kommentarer
veronica

hej hej...man blir ofta sjuk jätte mycket i början när man börjar och träna...kroppen är mer motaglig i början framförallt om man inte är van....hoppas du kryar på dig snart...jag är små förkyld också men på mig bryter det inte ut ...kram vero

2009-09-03 20:54:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu