Flytt till Skåne?

2009-09-10 01:50:37 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har funderat och funderat, sen har jag faktiskt funderat lite till. Jag börjar mer och mer vilja dra mig ner i landet närmare min systeryster 2... Jag har kännt att jag behöver en ny start och sist jag var nere så kändes det så bra! Jag vill bo på landet och jobba i stan. Eller helst ha egen gårdsbutik, men man kan inte få allt på en gång =)
Ju mer jag tänker på det ju mer vill jag flytta. Jag pratade med Verro tidigare och hon vart jätte glad över att jag kanske tänker flytta. Hon saknar ju endå sin andra del av familjen som bor här i Stockholm. Imorron ska jag ringa till Höör kommun och titta hur långa köer det e på lägenheter där. Sen får vi se...Jobb och hela den biten måste ju lösa sig me. James ska fixa ett jobb åt mig på Höörs plåt haha.. Tror ni det passar mig? =P

Kommer dock sakna alla här, men jag behöver nog det här dessvärre.
Nåja, inget bestämt ännu.. men dom som känner mig vet att när jag väll bestämt mig så kör jag det racet.

Puss sötnosar!
Ps. Följ med och gör Skåne osäkert ;) Så slipper jag tänka på att lämna alla mina godingar =(


Kommentarer
veronica

hahhahaha ja du ska flytta ner till mig =) något annat finns inte....ska nog se till att du har både lägenhet och jobb hihih

hade varit såååå skoj hoppas samtalet går bra puss och kram vero

2009-09-10 20:18:32

Men TVIE vilken dåligt idé :( Som jag kommer sakna dig. =(=(=(



....Men jag stöttar dig i allt bara du är lycklig! Ska M med?

2009-09-12 10:28:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu