Juice är grejer det....

2009-09-07 00:34:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ingen träning för mig idag. Fortfarande inte frisk och igår ville min huvudvärk inte ge med sig. Så jag var nog inge vidare sällskap hemma hos Jess igår. Hoppas dom förstog att jag bara var hängig, hängigare än vad jag trodde när jag åkte.

Druckigt apelsinjuice idag. Och passade på att ta järntabletter på samma gång. Min juicepress är ett av mina bästa köp tror jag =) Så gott. Färskpressad juice är grejer de...



Håll tummarna för mig att den gör susen så jag kan träna på tisdag! I want too shake my lurviga.

Jag sitter och går igenom en stor bunt gammla tidningar. Brukar riva ut det jag tycker är intressant eller inspirerande och spara när dom blir för många. Och jag är snart klar. Efter en miljard tidningar! Men lite tips osv har jag allt hittat, och som jag sagt innan så älskar jag sådant, så det är inte helt omöjligt att det kommer upp ett tips eller två någon gång ;)

Nää, nu ska jag läsa mina mail & sen käka lite glass
Natti natti ♥

Btw...middag var det va Chriss haha, du e för skön =) Den kommer du få höra länge =D Puss




Kommentarer

Det blev ingen middag, eftersom det blev fika istället. Men det visste inte jag då jag skickade sms innan marknaden! Vi visste ju inte vi skulle träffa henne där! he he. Då den kommer jag inte alls få höra, för det var rena rama sanningen :)

puss

2009-09-07 11:49:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu