Nattugglan Inger

2009-09-14 04:31:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jahapp...
Så kan man inte sova igen haha. Är jätte trött men det är för mycke tankar och ideér i mitt huvud. Så mycke att jag får ont i det, stackars huvud.. snart blir det överbelastning haha.

Idag har jag inte gjort ett skit fram tills kvällskvisten då jag satte igång med lite smyckestillverkning. Det blev några gjorda iaf..

    
 

Jag har gjort säkert 10 smycken iaf, men kameran dog, plus att det är för mörkt att ta bra bilder. Men det var tre av smyckerna iaf. Bättre bilder osv kommer snart.

Det är en liten sötsak som ligger och snarkar här bredvid. Och det är sådär charmigt lite snark/nöffande, inte som  en viss traktor där inne!
Lille Willmis håller mig sällis iaf =)



Nää, om man ska försöka mysa in sig hos henne och försöka sova igen.
Nattis alla sömntutor som antagligen redan ligger och snarkar.

Puss & kram!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu