Rensning...

2009-09-08 00:18:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gått igenom alla mina smycken och rensat bort det jag inte ska ha kvar. Shit vad mycket man lyckas samla på sig. Men nu är det gjort iaf, har försökt ta mig ork till att rensa ur smyckesskrinen ett bra tag nu.
Skulle städat idag men jag orkade bara inte. Gör det imorgon om jag orkar. Ska förhoppningsvis vara pigg imorgon så det blir träning för mig =) Det är mer fokus på det.

Nu blir det nog lite zappande... Hoppas det finns något kul att titta på. Längtar lite tills alla roliga serier börjar igen. För det är mest skit på tv nu tycker jag. Och det har varit extra tråkigt eftersom jag har varit sjuk, så jag har inget annat att göra =) Men nu fan ska de väll bli bra snart! =)

Kram kram


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu