Sen middag

2009-09-15 21:41:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ush, denna dag har varit så tråkig! I förmiddags hade jag ett möte som var mindre kul. Virrade runt i Solna business park tills jag hittade rätt. Och under mötet satt jag mitt i en solstråle hela tiden så det blev helt sjukt varmt! Gick inte att flytta mig eller dra igen heller. Kände mig inge vidare fräsh måste jag säga =) 
Påväg till tåget träffade jag en kompis jag inte sett på ett bra tag. På Garbo var senast, när han försökte para ihop någon ful sak med Jess. Haha, inte snällt. Synd att jag hade brottom till tåget som kom precis, han inte checka läget riktigt.
 Det som va lite komiskt var att jag påväg till mötet var nära på att peta på en kille som såg precis ut som honom. Tur att jag inte gjorde de haha =P Så möter man honom påväg från mötet istället. Varför blir det alltid så?
Hur som helst, kul att veta att han lever iaf.

Imorgon har jag ett läkarbesök som jag inte vill gå på. Men jag måste. Jag är så nervös =( ...ush, shake it off!
Middagsdax nu..haha vid halv tio =P Men äter man frukost/lunch vid halv fem så är man inte hungrig förens nu haha. Blev lite sent allt idag.

Hejs svejs...


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu