Skutta runt, ingen bra idé

2009-09-08 23:51:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag trodde jag när jag vaknade att jag skulle kunna iväg och träna. Mådde faktiskt bättre, men sen reste jag mig upp... hur yr som helst. Och inte en gång utan efter varje snabb rörelse har jag varit yr. Hela dagen. Så att skutta runt och dansa hade nog inte varit en sån bra idé.
Har istället fotat allt som blev urrensat från smyckesskrinen igår och lagt upp på tradera. Fyy va jobbigt de var. Tar så lång tid och är så tråkigt att skriva om allt. Men nu e de gjort iaf. Skönt.

Kom nyss in, har fått köra lite bil till Marcus och sen hem igen för att fickparkera lite fint i en backe här. Mer en lätt lutning haha men iaf =) I did it. Hundarna har fått sig kvällspromenad också och det var skönt att få lite frisk luft själv faktiskt. Knappt varit utanför dörren idag.

Nu blir det en svalkande dusch.. Jag är så jäkla varm!

Hej me er..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu