Tiden går fort när man har roligt..

2009-09-12 19:40:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kväll kom Jess över på middag. Vi satt och snacka och drack lite drinkar och sen när vi titta på klockan var den helt plötsligt halv 3!! Va chockade vi blev. Tiden går verkligen fort när man har roligt =)
Vi öppnade en flaska vitt nu när Jess vart tvungen att sova över =D Halv fyra blev det läggdax. Somnade på 5 röda.
Idag har dagen bara försvunnit utan att man gjort ett piss. Klockan är redan halv 8 och det enda vi gjort idag har varit att åka och handla middag. Nåja, man behöver såna dagar. Vilket (för min del) har varit ganska många på sista tiden iof haha =)

Nu ska jag äta Polly... har varit sugen på det sen igår även fast Jess berättade den där äckliga historien haha. Stört va? =)

Jag är riktigt rastlös men vet inte vad man ska hitta på!! Det är ju endå lördag.
Va ska ni hitta på?
Puss


Kommentarer

Kom till mig ikväll!!!!! =)=)=) miss you!!

2009-09-12 20:54:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu