Mjölksyra

2009-09-01 23:11:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag och Jess och tränade. Friskis har ett erbjudande denna månad att träna hur mycke man vill för 150kr. Kommer inte ens ihåg senast jag tränade. Jobbigt va det iaf!! Har fortfarande mjölksyra i armarna efter armhävningarna. Men lite skönt var det endå. Vi ska köra dans passet på torsdag. Det verkar kul, får se hur tufft det kommer bli bara! Kanske fortfarande inte kommer kunna röra mig tills dess dock. =)

I helgen var vi tjejer ute. Det var hundra år sen jag festade och alkoholen tog verkligen haha. Men kul hade vi. Bakis var bara förnamnet av hur jag mådde dagen efter. 

 

Imorron blir det att lägga upp ett recept på min skagenröra =) och nu ska jag titta på mera vänner. Man blir alltid glad av att titta på vänner!

Puss & kram

 
 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu