Lika rolig som min

2010-04-23 22:29:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är helt färdig!
Har för någon timme sen kommit hem från mässan och denna dag har verkligen varit hektisk.

Först upp tidigt för att packa ungarnas alla saker dom hade med sig, se till att dom fick frukost i sig, gå ut med alla hundar så dom var rastade innan dom skulle åka tåg och sen lämna dom hos mamma. Hugo & Willma skulle till Marcus så dom fick åka med tillbaka till stan för att ge dom till honom.
Sen åkte vi iväg till mässan. Kom dit vid tre och åkte vid åtta.
Fick inte ett skit gjort! Jag kom inte på några idéer alls. Var/är så trött så det gick bara inte.
Det är så svåra tävlingar i år också. Sen är dom 13st!

Imorgon ska vi vara där redan vid 10. Och sen heela dagen. Fram till 8-9 iaf. Så det blir att ha huvudet på skaft imorgon. Så nu ska sminket av och tänderna borstas för jag ska upp super tidigt.

Puss och gonatt alla. Hoppas eran helg är lika rolig som min! =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu