Söt kille

2010-04-07 13:57:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var Molly ute och hittade en söt kille. Svart & vit jätte fin. Jag håller verkligen tummarna på att det blir bebisar nu. Jag tror faktiskt att det blir det. Men man vet ju aldrig. Det återstår att se! Isf tar det ca.2 månader innan dom små kommer till världen. Jäklar vad jag ska pussa på dom. Kommer inte kunna lämna bort någon bara haha. Jo men det måste man ju. Men blir det en tjej i kullen behåller jag nog henne isf.

Idag har jag sån träningsvärk i armarna. Strechade inte kom jag på. Inte så smart. Men glömde  helt bort det.

Snart är det dax att gå långpromenad med hundarna. Börje var tvungen att jobba så jag får köra träning själv sen när jag kommer hem. Börjar med långpromenad iaf.
Så det är dax att göra sig iordning nu.
Hej så länge!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu