Hemma igen

2010-08-19 23:40:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är man hemma igen. Gud vad tiden går snabbt när man är på landet. Idag fick vi iaf lite sol och värme, och jag mår lite  bättre. Marcus är däremot sjuk. Stackarn.

Aborren jag fick igår grillade vi och hade som förrätt. Och vad gott aborre va! Fiskade idag också men fick bara små som jag kastade i vattnet igen.

Nyss har jag betalat alla räkningar. Bläää...Error!! Tänk vad lyckliga alla människor skulle vara om man hade mer pengar över. Kunna unna sig mer i vardagen...eller unna sig något överhuvudtaget. Ja, det där med skattesänkning kanske är en bra idé. Men hur f** ska resten av landet fungera då?

Blir nog att rösta blankt iaf.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu