Saltlakrits är jag svag för

2010-08-30 11:37:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blir det luuugna puckar. Är sista detox-dagen äntligen också.
Dessa 7 dagar har för mesta dels varit lätta faktiskt. Förutom att jag varit sjuk. Jag har inte kunnat träna som man ska. Men jag hoppas det har varit effektivt iaf. Det återstår att se om det har hjälpt med en detox. Men inte förens jag blir helt frisk kommer det nog märkas.

Godis, kakor, chips, snabbmat och annat har jag faktiskt kunnat stå emot ganska bra. Men saltlakrits är jag svag för. Och efter att jag köpte hem lite karameller från gränna igår så har jag varit så sugen på att ta en! Men jag ska inte!!

Imorgon kommer jag unna mig en riktigt god köttbit, ostbricka och lakrits! Men annars kommer jag faktiskt försöka köra på så nyttigt som möjligt efter det. Nu när man har bättre koll.
Ska komma mer uppdateringar om detoxen i veckan. Men idag har jag bestämt mig för att bara ta det helt lungt.

Puss & kram


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu