Det kommer en morgondag

2010-12-30 18:45:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Va skönt det är när man städat. Inte för att jag är klar. Bara hunnit göra vardagsrum och toaletten. Shit va äckligt det hinner bli när man inte orkat städa alls på ett par veckor haha =P Har ju varit sjuk hela tiden, så då orkar man inte.
Nu luktar det gott och är så fint. Får stanna i vardagsrummet tills jag orkat städa resten =) Så måste jag bjuda in Jonas & Criss sen så dom ser hur de brukar vara haha ;)

Igår vart det ganska lugnt. Vi hamna på 54 tillslut. Sen sov Rami hos mig. Så skönt att ha sällskap på bussen hem! 50min på bussen ensam är inte kul!

Planerna är planerade =) Och jag hamnar i farsta på nyår. Perfekt! Då kan jag springa och ge småttingarna och dom andra en gott nytt år puss =D Jag och Marcus ska äta middag först och sen åka till dom andra. Ska bli jätte kul verkligen! =D

Ikväll blir det uppesittarkväll med Marcus och god middag. En riktigt god stor köttbit blir det =) Ska nog försöka röja lite till i köket iaf innan jag ska börja med middagen.

Ha en mysig kväll alla sötnosar som läser =) (Festa inte för hårt om ni ska göra d idag, det kommer en morgondag också =P)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu