Hejade på fel lag

2010-12-11 16:41:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hade jag riktigt kul! Kom hem vid 6 imorse och hann sova två timmar innan jag skulle upp igen för att titta på innebandy. Jakan mot Högalid. Slutade 6-4 till Jakan..så jäkla bra! =) Fick med mig Mimmi, Erik och Hjelte att titta också. Men dom hejade på fel lag så dom blir inte medbjudna nästa gång haha =P
Ikväll skulle de ha blivit bowling, men det blev inställt så det blir lugna puckar, som jag känner just nu iaf för jag är sjukt sliten. Men man vet fasiken aldrig med mig haha.

Kommentarer
Mimmi

Nääe jag hejade på rätt ju! :P JAKAAAAAAN!!!

2010-12-11 17:05:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu