Kol någon?

2010-12-14 13:07:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Såhär god blev middagen igår..
(Lånad bild)
Nej, jag önskar att den blev såhär igår. Men istället blev det såhär...
Kol någon?
Hahaha...helt misslyckat blev det. Det skulle vara inne i två timmar på ganska låg värme. Tittade efter en timme, allt såg bra ut. 30min senare var allt kolsvart. 30min tidigare en vad dom skulle tas ur ugnen. Och ja jag tänkte på att det kan vara vanlig eller varmluftsugn menat i receptet. Och det var samma som min.
Gud vad vi skratta. Vi försökte gnaga lite på kanterna, men det var helt uttorkat så det blev att kasta allt.
Aja, nästa gång går jag efter egen känsla som vanligt. Det blir bäst då =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu