Ni kommer inte bli ett dugg förvånade

2010-12-10 16:38:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag veeet...men det är obotligt. Djur är mitt liv!
Ni kommer inte bli ett dugg förvånade men endå säga åååh inte fler! Men det spelar ingen roll. Dom är mina lyckopiller! ♥ =D
En fransk bulldog kommer bli det senaste tillskottet i familjen. Inget som är bestämt eller så, men Marcus & jag funderar på att ha en på delad vårdnad som dom andra. Funkar perfekt =) Hugo är den som behöver fortsätta övar med att vara själv. Annars funkar allt och alla djur hur bra som helst!
Och har man två kan man lika gärna ha tre...och har man tre kan man lika...ja ni vet vart jag vill komma haha.
Hur man inte kan le och bli glad av djur är något oförklarligt för mig.

Kommentarer
mamma

=)....ni är inte kloka...haha....men jag förstår precis =)

2010-12-10 18:42:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu