Måste bunkra upp

2010-02-28 16:36:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oj oj va tiden går snabbt. Fem dagar sen det hände något på bloggen. Har inte alls haft motivation att skriva. Bara fokuserat på annat. Men kommer igång snart igen =)
Inte mycke har hänt dom senaste dagarna. Igår var jag med Sue och Jess en stund. Dom kom över hit och vi åt middag ihop. Sen drog jag ut med Börje och Henke till Garbo.
Kom väll hem vid 4 någon gång. Sov till halv 3 idag haha. Så skönt att bara sova ut.
Strax ska jag iväg till Willys. Måste bunkra upp lite då denna månad är en fattig en!

Nu ska jag iväg..
Puss puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu