Nu var palmer planterade

2010-02-05 22:15:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ååh, jag är helt färdig.
Vid fyra åkte jag och Marcus till Sollentuna Centrum för att se hur det såg ut. Sist vi var där va dom inte klara, men nu var palmer planterade, butiker inflyttade och vattenfall från taket uppsatt! Men jätte märkvärdigt var det inte. palmerna och allt det där var hur mysigt som helst. Kändes nästan som utomlands. Men inga speciella butiker direkt.
Vi passade på och äta middag där också...

 



Marcus åt saffranspasta och jag åt grillat kycklingspett. Jag fick i mig nästan hela den tallriken =) Gud så hungrig jag var. Och det var verkligen gott!



Efter sollentuna åkte vi till kista för jag skulle köpa en grej på face, tror ni att vi kom därifrån med det? Nää..glömde helt bort det och tittade i andra affärer istället haha...snurriga.
Skönt att hitta på något så man inte blir sittandes hemma en hel dag, så har jag & Marcus inte gjort något på länge, så det var på tiden =)

Nu är jag bara hemma. Marcus sover på soffan =) och jag är helt trött efter allt fönstershoppandes.
Fast jag fyndade faktiskt några saker. =) Ni får se sen nån gång om jag kommer ihåg haha.
Puss..hoppas ni får en kul fredag-kväll!



Kommentarer
Mimmi

Ingeeer! Vad söta du och Marcus är :D Jag vill ju att ni ska komma upp hit på min födelsedag men förstår om ni inte kan. Jag har fest lördag den 13:e. Jag har fått praktik i stockholm så jag kommer hem i slutet av mars. Då får du äntligen träffa mig igen :P haha puuuuusss

2010-02-06 15:32:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu