Tror jag kommer vinna

2010-02-23 01:37:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Gud va den här dagen har gått fort!
Vaknade ganska tidigt och började med att gå i över en timme med hundarna i det fina vädret.
När vi kom hem så var det dax för mig att gå till tvättstugan, 3fulla Ikea påsar! Ush..men skönt när allt är klart nu iaf.
Hade igentligen inte behövt träna idag med tanke på träning med hundar och styrketräning att bära alla Ikea-kassar fram och tillbaka. Men jag tränade en timme iaf.
Och efter det så kom börje hit, och vi har käkat och jag har nyss blivit klar med muffinsarna ovan. Så tittar man på klockan så är den halv 2! Som sagt, denna dagen har gått fort.
Imorgon blir det promenad med Camilla och efter det vet jag inte vad vi hittar på. Vi får se helt enkelt.
Nu ska spelas lite kort.
Men jag tror jag kommer vinna med tanke på min tur....



hihi...puss alla.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu