16st nya smycken

2010-01-25 23:35:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sådär, då var äntligen alla nya smycken uppe på hemsidan. Hela 16st nya smycken blev det denna gång.
Det är alltid så skönt när det är upplagt och klart. För det är lite pyssel med fotografering, redigering, prisuträknande och produktbeskrivningar. Men det är det ju såklart värt =)

Verro, Max och Sue var här idag. Så mysigt att ha syrrorna över =) Och Max så klart!
Fotograferade en del av hennes smycken som jag lovat och sen bjöd jag på latte. Det blev en massa kackel här inne i köket och Max tyckte nog det me för han höll sig mest vid tv:n haha.

På tal om tv:n ska jag mysa mig ner i soffan nu. Helt slut efter denna dag.

Puss puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu