Dubbel dejt

2010-01-08 17:23:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ikväll ska Thisse & Sue komma över på middag och spela Super Mario. Det blir nästan som en dubbel dejt =)
Jag ska laga maten som vanligt haha. Men kvällens rätt är så simpel så den här gången behöver jag inte spendera så mycke tid i köket utan kan vara social också.
Ska bjuda dom på kycklingspett med ris och hemmagjord aioli. Och till efterrätt blir det hemmagjord chokladmousse med grädde. Mmmmm =)

Så nu är det dax att börja göra sig lite iordning så man ser levande ut =)

Tack snälla för alla söta kommentarer på min hemsida! Love you all!
Puss och kram


Kommentarer
veronica

mm gott det lätt...

du kan väl komma och laga mat till mig också =))

du får bjuda på något gott när jag kommer upp =)

ha så mysikt i kväll kram vero

2010-01-08 18:31:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu