Efter 2 år...

2010-01-14 21:00:23 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Äntligen har jag efter 2 år klippt mig! Slitet och jävligt var det, så jag bad frisören ta en del för att bli av med det stripiga. Över 10cm försvann. Kort det känns! Men välbehövligt. Nu känns det luftigt och fräsht igen.

 

Nu skulle man bara behöva få lite färg så man ser levande ut igen haha =)
Jag älskar vintern, men nu längtar jag faktiskt till sommaren.

Igår fick hundarna en välbehövlig dusch..



..dom blir så skitiga av allt vägsalt och grus som är nu. Båda vart jätte glada och sprang runt som galningar i lägenheten. Gnuggade nosen mot allt som gick att gnugga mot =)
Och dom ser ju så roliga ut när dom är blöta! Nu är Hugo nästan torr, men Willma ser ut som en böt råtta. =)
Men man vet att hon är söt annars =P



När vi var och handla middag efter klippningen så passade jag på att springa in på kicks för att köpa en foundation, eftersom min tagit slut. Tjejen där inne tipsade om en från Lancôme som jag köpte. Hoppas bara den passar. Jag testade färgen så klart, men man vet aldrig riktigt innan man har testat sminka sig helt med den. Jag har så jäkla ljus hy så det är svårt att hitta någon som passar min hudton. Så jag håller tummarna att den passar.

Har fått smyckerna fotograferade idag också.. så dom ska jag lägga upp på sidan nu tänkte jag... skriver när det är klart!

Puss puss =)



Kommentarer
veronica

va fin du blev i håret =)...

alla dina smycken är jätte fina =)....

kram vero

2010-01-17 15:51:55
mamma

nu gumman ser jag håret:) det blev jättefint.Puss till dej och dom två charmtrollen

2010-01-17 19:46:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu