Gottegrisen Inger

2010-01-21 22:58:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har blivit beroende av El nacho burgarna på McDonalds. Tror jag ätit såna 4 dagar i rad nu haha. Dom är så goda! Men tröttnar nog snart om jag känner mig själv rätt.

Känner redan nu att detta inlägg endast kommer handla om gottegrisen Inger =P
För jag måste ju lägga upp en bild på den godaste donut jag har smakat iaf..



... den är från Pressbyrån och har vanilj fyllning! Mmmmm, gott gott gott.
Har försökt få alla att köpa den och smaka, men vet inte om någon har det?

Men nåt som jag inte vart speciellt impad på är dom nya chipsen från Estrella.



Dom var inget för mig iaf. Då är vanliga sourcream lika goda, om inte godare.

Nää, nu har jag blivit mättad bara av att se detta inlägg =) Så nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Jag är så trött att jag inte ens är sugen på något av det jag skrev. Då är jag trött!

Puss o nattis




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu