Helgen slut

2010-01-11 02:17:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då var denna helgen slut. Ush, tiden går för snabbt på helgerna. I fredags var vi ju hos Marcus och åt god middag med efterrätt...som vart så jäkla dålig. Den vart inte alls som den brukar vara. Men grabbarna fick i sig den iaf haha, här är man inte kräsen inte =)

Igår var jag Sue och Marcus i Veddesta och handlade lite. Titta mamma vad jag hittade....(min mamma älskar dessa)

 

....jenka! Så gott! Sen köpte jag shake också som var mitt favorit back in the days haha =P Så vart väldigt glad när jag såg dom på ÖB =)

Senare på kvällen vart det över till Ante och träffa sötnosarna. Jag och Sue skulle inte gå igentligen utan skulle bara ha en lugn hemma kväll med ansiktsmask och mys, men sen blev vi kallade torrisar för att vi inte ville dit. Så då jävlar drog vi på oss party skorna och åkte iaf =) Och gud va roligt vi hade!

Väl där mötte vi bland annat en välldigt förfriskad Jess som hade vart på 70års party och fått i sig lite för mycke. (För en gångs skull var det inte jag haha) Hon ramlade på mig bland annat, om du kommer ihåg de Jess =D Tråkigt nog skulle hon jobba idag så hon kunde inte följa med ut =(
Men vi hade de roligt iaf. Stog och dansade hela natten lång tills dom stängde =)
Sen åkte jag, Sue och Börje till mig för att äta lite smörgåstårta som jag gjorde tidigare på dagen.
Och sen vart det zzzZZZZzzz....

Idag har det inte hänt så mycke. Vi har varit och hämtat lite grejer hos Susanne då hon ska sova här tills på tisdag. Annars har det varit lugnt. Spelat lite kort har vi gjort.

Nä nu är det lägg dax, för jag ska upp tidigt på ett möte imorgon i sumpan.
Sov sött allesammans. Puss


Ps. Mette: Vet inte vad du skrivit tidigare för frågor? Men jag köper pärlor bland annat på pagoni.se som jag redan tipsat om i bloggen en gång för inte så länge sen =) Sen kan man googla upp en jäkla massa pärlsidor för att få det bästa priset på det just du letar efter. Man får jämföra helt enkelt.
Skriv gärna en mail adress eller liknande då det är så svårt att hålla en konversation via min blogg när jag bara har här att svara på =)
Puss och kram




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu