Hon blev så fin

2010-01-28 10:52:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Uppe med tupper imorse för ett möte. Jag har knappt sovit inatt och är så jäkla trött nu. Vet inte om det är så bra att gå och lägga sig igen dock. Då kanske man sover bort hela dagen. Skulle behöva gå och handla frukost för det finns inget hemma.
4 smycken är skickade nu och ska skicka ett femte senare idag när betalningen kommer in. Så kul! Sen håller jag på med sortering av massa pärlor och grejs jag inte vet vad jag ska göra av. Så tråkigt men så skönt när det är klart.
Fick 3 nya smycken gjorda igår me. Och det blir väll ett fjärde idag iaf.
Molly fick ett halsband härom dagen =) Hon blev så fin =)



Vart lite för stort bara, men det gör inget...

Nää om man ska dricka en kopp te och väcka Marcus =P...Såhär länge får man ju inte sova ;) hehe

Kramar!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu