Jobbig morgon

2010-01-22 12:21:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har haft en riktigt jobbig morgon.
Känner mig inte helt 100 idag. Vet inte vad det beror på. Är väll bara en sån dag. Ni vet när man kan börja grina för vad som helst.
Ska iväg till jobbet nu iaf, hoppas det inte kommer dumma kunder så jag står där och snyftar haha.

Ha en bra dag allesammans.
Ps. fått tre par örhängen gjorda samt ett halsband. Tog kort lite snabbt.



Bilden gör dom verkligen inte rättvisa. Strassörhängerna till högen vill jag ha kvar själv! Men man får inte behålla allt man gör. Då skulle det vara tomt på min hemsida. Dom påminer om Mimmis örhängen som jag tyckte så mycke om. Glittrar sådär fint =P

Puss och kram


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu