Och sist men inte minst, svampfylld oxfile...

2010-07-16 13:03:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


dsc01104 (MMS)

Och sist men inte minst, svampfylld oxfile, potatispure och varm tomatsallad. Va så mätt att jag inte ens orkade efterrätt haha. Så vi gick och köpte en varsin drink och kollade på showen. Efter de spelade vi! Jag vann säkert en fyra hundra. Men dom spelade jag bort Hahaha. Och sen vart det, tro det eller ej, tillbaka till hytten och sova. Jag var så trött! Men jag har knappt sovit inatt och är uppe nu. Hur vanligt är de för mig på en skala? Haha. De blir en tupplur efter stan. Men jag hade en sjukt mysig födelsedag. Tack hela familjen och tack snälla marcus för dom generösa presenterna :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu