Börjar bli sjuk!

2010-06-21 16:10:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åååh neej! Jag börjar bli sjuk! =( Vaknade upp idag och började med att blöda hur mycke näsblod som helst. Sen har jag ont i halsen, kroppen och är snörvlig. Det här händer inte. Kommer säkert vara sjuk vid midsommar med min tur.
Får ta de riktigt lungt denna vecka alltså. Kom och ta hand om mig! =(
Det är i dessa lägen man hatar att bo så långt bort från mamma haha =( Henne kan man alltid lita på ♥

Nää, nu ska jag sy min vetekudde som jag tänkt göra i hundra år men som har blivit liggandes. Behöver den till min onda nacke.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu