Ombyggnad pågår!

2010-06-14 05:47:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ombyggnad pågår! Jag kan inte sova =( Så jag sitter och piffar med min blogg istället. Men nu måste jag nog försöka, klockan är endå kvart i sex.
Men vill verkligen inte på det där mötet imorgon. Alla säger hela tiden; det känns bättre när du varit där.. men nej det gör det inte! Jag blir bara ångestfylld över att jag måste gå veckan efter.

Man blir glad över att se lilla missen och Molly ligga ingosade i varandra. Dom är så söta ihop.
Fyra små djur som alla ligger och snarkar haha. Dax för mig att göra ett försök till.

Gonatt/morgon


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu