Fick vara med endå

2010-03-10 20:40:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som vanligt är jag hur dålig som helst på att uppdatera i bloggen.
Bara glömmer bort att skriva ibland.
Har inte ens gjort klart bloggdesignen haha. Orkar inte!

Hmm... vad har hänt dessa dagar då?

Varit på disco bowling i lördags, brukar inte bowla eftersom jag är så dååålig så det känns som bortkastade pengar. Men jag fick vara med endå. Och som vanligt var jag hur dålig som helst haha. Men det var ganska kul iaf =)

Sen vart det utgång för mig, Börje och Estun. Vi åkte till söder och mötte upp några fler där. Sen blev det Bar 54.
Sov bort hela dagen efter för att jag var så bakis =P

Dom andra dagarna i veckan har det inte hänt något speciellt. Jag och Börje har varit i Kista och tittat runt lite. Åt jätte god mat på Tabboulli (har jag för mig att den hette) Massa smårätter.
Sen har vi varit på långpromenad med hundarna ochså. Idag promenerade vi bort till veddesta, för jag ville till en tygaffär där och köpa lite linnetyg.
Vi var där igår också iof, men då var vi så sent ute att dom hade stängt precis när vi kom fram haha. Typiskt...



Hundarna vart väldigt intresserade av dessa ankor vi passerade på vägen också. Fick hejda dom så dom inte skulle ramla ner i vattnet =)

Sist men inte minst så har Jessica dragit till Usa. Så fuskigt!! Men om 2veckor kommer både hon och Lisa hem. Wohoooo. =)

Nu ska jag sy lite. Puss & kram





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu