Fortfarande sjuk

2010-03-03 19:22:29 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Att det aldrig går över!
Jag är fortfarande sjuk och jävlig. Hostar och har sjukt ont i halsen. Sover så dåligt när jag är sjuk så det tar ju for ever att bli frisk. Men snart borde det vara över!

Man har ju som tur var sötnosarna hemma som man kan mysa med iaf =)
Men snacka om att man blir rastlös av att vara sjuk. Man vill men orkar inte hitta på något.


Vill bara passa på att säga till mina sötnosar att jag är jätte lessen att jag varit dålig på att höra av mig. Men jag har mått skit & verkligen inte orkat prata. Ni vet vilka ni är. Massa kärlek till er! ♥



Kommentarer

Det blir så! Tror ingen tar illa vid sig av det..Inte nån som bryr sig om dig iaf!

2010-03-03 22:17:15

Det blir så! Tror ingen tar illa vid sig av det..Inte nån som bryr sig om dig iaf!

2010-03-03 22:23:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu