Don´t you dare stop me

2010-05-12 22:58:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har så mycket att se fram emot!

Nästa vecka drar jag och Manne utomlands några dagar, och det behöver verkligen jag! Så mycke skit som har varit behöver jag verkligen koppla av.
Helgen efter att jag kommer hem (28-30) är det party time! För då fyller lilla Jessie år =D Och det blir en kryssning till Riga. Kuuuul vi ska ha..och jag ska visst spela, don´t you dare stop me Jess hahaha.
Fan vad jag ska poppa denna låt då..



Sen fick jag reda på att min födelsedags present ska bli en kryssning till Tallin med marcus. Så kul! Kan knappt vänta. Ska jag köpa lite beef jerky då eller haha, får ta en egen väska bara för det tror jag ;)

Och om allt går bra kommer det små kisse bebisar om 3veckor!
Härligt härligt härliiiigt =D

Btw Chris... Inga komentarer hahaha =D
Länge sen nu girlie =(


Kommentarer
Chris Karinsdotter http://chriskarinsdotter.se

Tur jag inte är dum i huvet ;)

2010-05-15 22:48:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu